2/25/2009

сонце

Мій бог. Безнадійно мій.М"ясо.Я м"ясна королева.Ялюблю м"ясо.Вижираючи планети крові, стаю анорексично не здатною на живе.Стаю слабкою.Дивлюсь у майбутнє яке від"їзджає за п"ятнадцять хвилин.Проводжую його у далеку п"ятницю.Відправляюсь у середу.Чекаю на залізниці.Ловлю потяги і вилітаю по рейкам через сузір"я Суботи.Витираюсь від крихт скла на борту пароплава.Молоко замість дощу.воно повсюди.блакитна ручкапише наші долі у книжцізі спаленими сторінками.Нетреба лякатись їх.вони підпорядковані стрілкамна часах.видряпуючи числа на циферблаті маємо молекули часу.цифри вже давно щезли, постікали в небо.на сонці холодно.багато молока.супермаркети зачинені.все ідентично.нічого нема окрім того що все є.це все ідеально без геніальне.в тобі вміщуєтьсяпорціявихлопних газів.ти забруднюєш моє серце.колись ти вб"єш мене.своєю недалекістю та своїм талантом бути простим як вода.я читаю тебе як книжку.я самодовольна.є і складніші ніж ти.вони кращі.я помираю.і ти знаєш шо вбиваєш мене ти.всі ми будем колись плити на пароплаві який плива по сходам на яких пролили кров з солодкою отрутою.ми поїдем у галактику чорної дірки.будемо мати дірки у мізках.ми згниємо.ми недостойні жити.і ти знаєш це.ти знаєш все.я знаю нічого.я буду жити довше.щоб пережити страждання за двоїх і цим звільнаючи тебе від них.ти мертвий.ти невмієш.
амінь

2 комментария:

Fallen комментирует...

Хех, це круто, нема слів.

Liloo комментирует...

оу...спс)