2/06/2009

світттттттт.....і знов його кінець.....


хтось мені скаже де ми живем? Може кінець світу уже настав,  а ми й не замітили? І може ми живем у раю, тоді яке пекло?!....а якшо ми у пеклі ,то всі люди захочуть в рай, будуть платить за нього гроші і все таке........люди нерозуміют ьшо за гроші нічого не купиш......нічого.....лише матеріальне.......нічого духовного.....але все повинно бути у гармонії.так жеж?...трошки матеріального, трошки духовного......для того шоб лише вижити, всьоголиш.....

Люди сходять з розуму, придумують собі проблеми, резони для ідіотизму, пояснюють його нісентіницями......може це і є кінець світу?....просто довгий.....такий наче його хтось тягне....як жуйку.....і всетаки колись ця жуйка надується і лопне, і я буду лише рада....бо скільки вже можна терпіть це божевілля???....люди дуріють.....я думала я трохи розуміютаких людей, але ні....

Треба забити на це все великий хуй не достаючи зі штанів.....

алкоголь....ось панацея від хвороб людства.....

рішення номер один, рішення номер два.........я не змогла......я вбила.......я вмерла........

Комментариев нет: