1/08/2009

ти тупарилий діградір но я люблютебе це тіпа з раздела в тебе нема рук, ти больний дцп і вабще ти каліка ...но я люблютебе



любий я тебе так люблю

я хотіла мати власного "фрая"?

от і маю.....ти такий деградуючий, але я все одно тебе люблю

у світі все робиться через букву Ф то давай

ввімкни свю Фантазію і зроби щось

щось неадекватне і прямолінійне

тупе або деперсивне

таке шо буде невластиво тобі

і я не здивуюсь бо люблю ьебе

а ти також любиш мене так я к я люблю тебе?

чи ти як всі?

киця?зайчик?а потом нахуй?а потом пиздуй отцюда...

тут вона буде......

нова киця, новий зайчик.....

екароче, депресивні думки.....

фак розбирають мене.....

заважають, дуже, потрібен ти

ти більше ніхто.

Інколи я ловлю себе на думці шо ти завсім не ідеальний,

ти навіть гірше чем середній....

таких як ти масси!

але стоп!...що ж я знайшла у тобі?

феномен......із розділу"неймовірно але факт"

в думаю......якшо я тебе полюбила.....

значить ти дурний але твоя дурість не така як у всіх

ти тупенький але твоя тупість не така як у всіх......

шо ти за хуй...я люблю тебе

Комментариев нет: