1/27/2009

хмммм.....))

все хороше коли-небудь пройде, і меня подобається придумувати те чого нема, навіювати дурний настрій, дуркувати, або плакати без приводу, або сміятись схуя!....чого я така???може ти скажеш мені??ні ти виповняєш одну з короткочасних ролей в моєму житті....нажаль.....або нащастя.......і колись ти зникнеш з мого(все ще) життя....і мабуть я буду радіти(плакати що ймовірно більше ніх сміятись) і ти більше ніколи не з"явися в ньому, бо бог ще раніше опрідилив твою роль....він сам обрав тебе бути частиною мого життя........і взагалі нахуй ти мені якшо ти не можеш устроїти кінець світу?!?!?!?всім буде легше ....чесно)....але всетаки добре шо ти у мене є.....і ближчим часом нікуди не дінешся.....чи хз.....може і дінешся...але я  не хочю тебе відпускати....я знаю себе...я буду жаліти......буду тебе обливати брудом.....буду робить вигляд шо мені все одно.....але в душі кричати про твоє повернення.......а ще я буду робить багато того шо ти не дозволяєш мені.....буду робити все що не для мене.......буду деградувати.....буду маргінальною......хоч це і не в мою пользу.....але....лише але.....я люблю тебе......дужеееее.....і нехочю шоб ти зникав....хочю дивитись у твою пісочно-зелені очі........і цілувати....дихати в твій бік.....навіювати тепло......бути твоєю.....лише твоєю........я готова до цього...а ти?.......

Комментариев нет: