1/18/2009

...для тебе...


я відчуваю до тебе дуже особливі почуття...може я люблю тебе ,може ти мені не байдужий....хз і все...я не можу знати чи я люблю тебе, бо ніколи насправді нелюбила.....ти особливий..таких як я міліон....таких як ти більше нема....я дурна...нівна.....просто маленька..для усього......для тупих страждань нє..бо придумую сама собі причину, а потом сходжу з розуму..........приглушую моральну біль алкоголем...........далі буде ще гірше......це так смішно.......правда ж?чи нетак?.....просто забудь....ти не зрозумієш....хоча це я тут вийобуюсь умними словами і думаю шо сама розумна або сама тупа для всіх шоб вони мене не розуміли, а такто маю самий звичайний мозок, занижену самооцінку і все...........за то хочу чогось космічного........і з якого хуя?!?!?.....бо...прочєрк сука.........я ідіотка....

Комментариев нет: