1/08/2009

ех етат грусний і нісправєдлівий мір

Фам ˙˙·٠•● Фаталь написала
9 сiчня 2009 о 1:31 
слушай маз давно хотела хатев тоість спрасіть...а це... ну як...карочі

ти дрочіш?
Флєля ✖__✖ Фіфа написала
9 сiчня 2009 о 1:33 
та я тож тобы давно хотыв признаця........дада....на лэлыну наклэйку хелоу кытты....помниш той стыкэр?так от,...ну так вишло шо я наклэъв ъъ в туалэты......ы дрочу......
Фам ˙˙·٠•● Фаталь написала
9 сiчня 2009 о 1:36 
мааааааззззз...блін і оце на стіні писать...ну вопще..ну я вобще знав есі чесно...бо якось у тебе у хаті помниш ми копали вокруг хати ров шоб воду налить і тоді бандіти будуть бояця зайти..так тоді ти в туалет пішов а я після тебе пішов і побачив ну сам знаеш шо на наклейці тій на дверях
  Флєля ✖__✖ Фіфа написала
9 сiчня 2009 о 1:40 
блын, я думав ....блын....так ти знав.....емммммммм.........тыки ти ныком уне кажи.....бо це жстид пазор буде......ну я про тебе тож знаю.....я тоды брав лопату, дивлюсь а на ний...ну ти сам поняв шо....такшо ета.....прыкриваэм лавку)....
Фам ˙˙·٠•● Фаталь написала
9 сiчня 2009 о 1:46 
ладна тоді.......тіки нікому ні слова...мене проста прідмети страітельні вазбуждають...паетаму я ни хотів тобіз акопом протів врагів помагать...ото з лопатой так і палучілась....ну вона наче жива на мене тоді дивилась...я і не здиржався
Флєля ✖__✖ Фіфа написала
9 сiчня 2009 о 1:52 
слушай я тобі одну книжку дам почитать, там як здєржуваця...хароша така.....стоаяща.....ато у мене раньше ж тож проблєми були...то я от ітай спасся йьой кніженційой!)
Фам ˙˙·٠•● Фаталь написала
9 сiчня 2009 о 1:54 
оу наівний ти.....я уже і кодірувався от цього діла...ни памагло
  Флєля ✖__✖ Фіфа написала
9 сiчня 2009 о 1:57 
блін....то якце ?????мені памагло, а тобі нє.....у мене ж начє більше.....ну ладно...нє будєм а груснам......іді дрочи фіалєтавий!)
Фам ˙˙·٠•● Фаталь написала
9 сiчня 2009 о 2:00 
нипоняв шо ета більше...ненада...у мене більши...помниш ми в децтві...ну хотя да ни будім о грусном..

Комментариев нет: